Tjööta

Haha fan för en ful bild!

 

Nämen hej! Här sitter jag med ögoninflamation, förkyldning, helvetesild och äter hemmagjort knäckebröd! Har inte jag fått full poäng på hemmafru listan (finns det ens en sånn lista?) idag så vet inte jag alltså!!

 

I morses innan jag åkte till jobbet gjorde jag min egna müsli, när jag kom hem (efter att ha jobbat och hämtat Ella) så gjorde jag meatza och efter att hela familjen hade ätit oss stoppmätta på meatza så gjorde jag eget knäckebröd som är så sjukt gott att jag inte klarar av att sluta äta det och receptet på knäckebrödet kommer en annan dag.

 

Det är så jääädrans gött att ha bloggen vid sånna här tillfällen för jag får lov att skryta precis hur mycket jag vill över hur jäädrans redig jag har varit idag. Dock har jag inte tränat men det känns inte som att det är aktuellt med all denna sjukdom som vandrar runt i min kropp och det borde ge mig ännu mera plus just eftersom att jag är absolut mega trött!


För övrig så har jag under 1½ vecka med helvetesild funnit ut varför norrmännen har döpt det till just helvetesild. För det känns precis som att någon kliar dig på ryggen som är full av köttsår, det svider lagom gött kan jag lova och jag kan knappt ha kläder på mig, bara jag ska ta deodorant så lipar jag nästan och jag har fått byta ut bh:n mot bikini. Plus att det sitter i musklerna så att det känns som att jag har sträckt dem med. Och jag har en sån liten, liten fläck på ryggen, tänk då dem som har en betydligt mycket större del. Jag är verkligen förundrad över den här sjukdomen ska ni veta!


Kommentarer
Loyye säger:

Försökt ringa dig typ 3-4 ggr denna vecka.. vill bara höra din röst ju! Bara en liten stuuuuuund! Bytt nummer nämligen.. om du undrar varför det ser knas ut. Ring upp det! Löv

2011-07-06 | 00:35:06
Hallajs kompis!
Innan du kommenterar, tänk på att detta är min blogg och att jag ibland kan vara en gnutta ironisk och lite smått överdriven, så jag vill inte ha några elaka bloggtroll här och till er som vill bli nästa storbloggare kan gå någon annanstans å spamma och forum mammor är absolut förbjudna att komma med sina pekpinnar! Annars så är det fritt fram att skriva en rad eller två för det gör mig bara glad!

// Yours sincerely, Fröken Pousette!



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Har du någon e-mail adress? (Den visas bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
  • <- Gå tillbaka
  • bloglovin

    Du får gärna låna mina bilder men då vill jag att du frågar mig först!

    Kontakta mig på: [email protected]

    RSS 2.0