Jag läser världens mest spännande bok!

 

På riktigt! Jag har sträckläst sedan jag vaknade i morses, jag glömde nästan av att äta frukost för så bra är boken.

 

Otroligt spännande och facinerande hur världens styrs av att fett är farligt och kolhydrater är bra, att man ska räkna kalorier, gå på diverse olika dieter och så vidare, man kan ju nämligen fråga sig hur vi då bara blir fetare och fetare . . ?

 

Alla borde läsa den och den finns nu även på norska! Andreas Eenfeldt - Matrevolutionen, författaren även kallad Kostdoktorn.



Kommentarer
Linis säger:

Gött Malleballe!! Jag blir så stolt över dig!! Förresten din musli som du lagt upp, den har varit till glädje för hela familjen=)!! Perfekt för det har varit lite tråkigt att inte kunna äta flingor och så, men nu är det problemet borta för den är såå god! <3 you

2011-07-15 | 16:07:57
Amanda säger:

Hej Malin! Nu har jag en ny blogg! Kunde inte låte bli ;)



www.amandahorndahl.com

2011-07-16 | 10:46:11
Blogg eller hemsida: http://sordidlines.blogspot.com
Hallajs kompis!
Innan du kommenterar, tänk på att detta är min blogg och att jag ibland kan vara en gnutta ironisk och lite smått överdriven, så jag vill inte ha några elaka bloggtroll här och till er som vill bli nästa storbloggare kan gå någon annanstans å spamma och forum mammor är absolut förbjudna att komma med sina pekpinnar! Annars så är det fritt fram att skriva en rad eller två för det gör mig bara glad!

// Yours sincerely, Fröken Pousette!



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

Har du någon e-mail adress? (Den visas bara för mig)

Har du någon blogg eller hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
  • <- Gå tillbaka
  • bloglovin

    Du får gärna låna mina bilder men då vill jag att du frågar mig först!

    Kontakta mig på: [email protected]

    RSS 2.0